5:48 | شنبه 15 اردیبهشت 1403

تحلیلگر توییتری: چین لینک به 20 دلار می رسد

توکن LINK در طی دو ماه گذشته در یک محدوده قیمتی از ۱۳.۳ تا ۱۶.۶ دلار قرار دارد. طبق بررسی ها انتظارات بر این است که قیمت LINK به ۲۰ دلار خواهد رسید.

پست تحلیلگر مطرح ali_chart در X نشان داد که یک محدوده تقاضای قوی برای LINK در بازه ۱۴.۸-۱۵.۲ دلار وجود دارد.

با استفاده از داده‌های IntoTheBlock، این تحلیلگر اشاره کرد که در این محدوده ۸۵.۱۳ میلیون توکن LINK توسط سرمایه گذاران خریداری شده است.

وی همچنین عنوان کرد که مقاومت پیش روی لینک ضعیف است و احتمال شکست برای آن وجود دارد. با این حال، با وجود درصد بالایی از هولدرهای LINK که به سود رسیده اند، سوال مهم این است که آیا رالی صعودی دیگری برای LINK قابل تحقق است؟

طبق بررسی ها، فشار فروش در LINK ضعیف است و احساسات هولدرها (صاحبان بلندمدت که توکن را نگه داشته و قصد فروش ندارند) نسبت به بالاتر رفتن قیمت قوی است.

تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده‌های Santiment نشان داد که در شبکه LINK، خرید و جمع آوری لینک همچنان در حال انجام است. معیار سن کوین (میزان زمانی که یک توکن/کوین در دست هولدرها نگهداری می شود) از تاریخ ۱۵ دسامبر به بعد، روندی صعودی داشته است.

این نشان می‌دهد که فشار فروش کم است و سرمایه‌گذاران تمایل دارند تا LINK را همچنان تا قیمت های بالاتر، نگه دارند.

 

فشار فروش چین لینک

 

نسبت MVRV از اواسط نوامبر روندی کاهشی داشت. در این لحظه، این نسبت کمی بالاتر از صفر قرار دارد. این نشان می‌دهد که ارزش توکن بیش از حد بالا نیست و پتانسیل رشد قیمت همچنان وجود دارد. با توجه به روند خریدهای مداوم سرمایه گذاران، می توان این احتمال را داد که احتمالا LINK همچنان قابلیت یک رالی صعودی را دارد.

بررسی توزیع عرضه چین لینک نشان داد که نهنگ ها همچنان با خرید های خود در حال جمع‌آوری هستند. تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون LINK دارند در تاریخ ۷ دسامبر افزایش یافت، در حالی که تعداد دارندگان LINK با مقدار بین ۱۰ تا ۱ میلیون کاهش یافت.

 

توزیع عرضه چین لینک

 

این نشان می‌دهد که بسیاری از صاحبان LINK با سود دارایی های خود را فروختند. اما حتی قبل از این رویداد، تعداد آدرس‌های این محدوده روندی کاهشی داشته‌ا است که نشان‌دهنده فعالیت از جانب فروشندگان است.

اما پس از تاریخ ۷ دسامبر، سهم این آدرس‌ها افزایش یافت، که به این معنی است که آنها دوباره شروع به جمع‌آوری و خرید های سنگین کرده‌اند.

از سوی دیگر، تعداد آدرس‌هایی که بین ۰ تا ۱۰ LINK دارند، به طور پیوسته و بدون توجه به روند قیمت، در حال افزایش است. مقدار دارایی نهنگ ها در طول ماه گذشته به طور کمی کاهش یافته است که یک نگرانی کوچک به حساب می آید.

 

اهمیت سطح ۱۵ دلار برای چین لینک

 

اهمیت سطح ۱۵ دلار برای چین لینک

تجزیه و تحلیل تکنیکال LINK نشان داد که نقطه میانی محدوده بنفش موردنظر (در تصویر فوق) در سطح ۱۵ دلار قرار داشت. این همچنین یک سطح با اهمیت برای لینک بود. در دو ماه گذشته، این سطح هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت عمل کرده است.

ساختار بازار از نمایی به روند صعودی تحت کنترل گاوها شباهت زیادی دارد. شاخص نسبت قیمت به حجم (RSI) در نمودار روزانه این ارز در محدوده ۵۳ قرار داشت که نشانگر حالت بی‌طرفی و خنثی در چارت قیمتی لینک است. همچنین شاخص حجم معاملات خرید و فروش (OBV) نیز در یک محدوده با RSI قرار داشت.

اشتراک گذاری

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
عضویت
آگاه شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

تازه ها

تراکنش‌های ارز دیجیتال در بستر شبکه‌ های بلاک‌ چین انجام می‌شوند. یکی از
به‌گزارش Financial Times، جلسه فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره در روز 1 می 2024 برگزار شد.
در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در محدوده 57200 دلار معامله می‌شود. به‌گزارش
به‌ گزارش crypto.news، شرکت تتر در گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 2024، خبر از سود 4.5

منتخب

مطالب مشابه

تراکنش‌های ارز دیجیتال در بستر شبکه‌ های بلاک‌ چین انجام می‌شوند. یکی از
به‌گزارش Financial Times، جلسه فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره در روز 1 می 2024 برگزار شد.
در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در محدوده 57200 دلار معامله می‌شود. به‌گزارش
به‌ گزارش crypto.news، شرکت تتر در گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 2024، خبر از سود 4.5