17:23 | سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

ممکن است محدوده ارزش بیت کوین همه‌ چیز را تغییر دهد!

همانطور که می دانید مدتی است بیت کوین در کانال نزولی قرار دارد و شاهد افت نرخ آن هستیم. برخی از تحلیل گران بر این باورند که بیت کوین و سایر آلتکوین های بازار در حال بازیابی هستند. زیرا بیت کوین در محدوده ارزش قرار گرفته است. این امر می تواند اطلاعات مثبتی را به ما نشان دهد. اصطلاح «محدوده ارزش بیت کوین» به محدوده ای اشاره دارد که پس از قرار گیری BTC در آن، تغییرات شدید قیمتی رخ می دهد. البته هنوز نمی توان گفت این تغییرات قیمتی قرار است صعودی یا نزولی باشد. طبق گفته تحلیل گران، قرار گرفتن بیت کوین در این محدوده، به دلیل کم شدن فشار فروش BTC، در امروز است. به همین دلیل احتمال افزایش قیمت بیت کوین زیاد است.

محدوده ارزش بین کوین چیست؟

قیمت بیت کوین(BTC) در محدوده قیمتی قرار دارد که به اصطلاح محدوده ارزش بیت کوین نام دارد. محدوده ارزشی معمولا شامل تغییرات شدید قیمتی است، که می‌تواند نزولی و یا نزولی باشد.  پس از سه هفته متوالی روند نزولی، بیت کوین وارد روند صعودی شد.  بیت کوین پس از نوسانات نزولی شدید، بار دیگر وارد مرز 40 هزار دلاری می شود. در واقع، بیت کوین توانست با موفقیت از این سطح عبور کند و در حدود 41 هزار دلار معامله شود. قابل ذکر است صرف نظر از نوسانات قیمت، سرمایه گذاران همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌ دهند. محدوده ارزش یک رمز ارز، محدوده‌ ای با مبادله زیاد، قبل از نوسانات شدید قیمت است. همچنین الگوی سود و زیان محقق شده در 2.5 ماه گذشته نشان داد، سرمایه گذاران محدوده 35 تا 42 هزار دلار را به عنوان محدوده ارزشی برای خرید بیت کوین می‌ بینند.

بر اساس گزارش‌ ها، مقدار زیادی از عرضه بیت کوین، بین قیمت 38،000 تا 45،000 دلار انباشته شده است. همچنین گزارش‌ ها حاکی از آن است که با وجود تثبیت قیمت‌ ها، بخش بزرگی از بازار تمایلی به مبادله کوین‌ های خود ندارند. این نشان می‌ دهد که معامله گرانی که به نوسانات قیمتی حساس نیستند، عرضه بیت کوین را بالاتر از سطح قیمت 40000 دلار نگه می دارند. بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال اخیرا با افزایش قیمت مواجه شدند. به نظر می رسد نوسانات نزولی در هفته گذشته کاهش یافت. آلت کوین ها نیز در این میان بهتر از بیت کوین عمل کردند. رشد قیمت آلت کوین‌ ها نشان می دهد معامله گران تمایل بیشتری به ریسک کردن دارند. برای مثال، توکن THORChain در 24 ساعت گذشته 11 درصد افزایش یافت. در حالی که در این مدت قیمت بیت کوین (btc) تنها 2 درصد صعودی شد.

کاهش فشار فروش محدوده ارزش بیت کوین را به وجود آورد

آیا قرار گیری بیت کوین در محدوده ارزش مهم است؟

بیت کوین اکنون در محدوده ارزش بین 32،000 تا 46،000 دلار قرار دارد، و بین این محدوده معامله می شود. در حال حاضر نقطه میانی نشان می دهد حمایت کوتاه مدت در 38590 دلار است. گره‌ های با حجم بالا در حدود 32 هزار دلار و 5 هزار دلار، جدیدترین محدوده ارزش بیت کوین را تعریف می‌کنند.  معمولا با دوره‌ های طولانی انباشت یا توزیع همزمان است. با این حال، کاهش اخیر در حجم خرید نسبت به حجم فروش، می تواند نشان دهد عدم اعتقاد خریداران بیت کوین جاری است. اگر محدوده فعلی بشکند، آینده بیت کوین و پشتیبانی ثانویه در 27،000 دلار و 23،500 دلار مشاهده می شود.  به همین علت قرار گیری بیت کوین در محدوده ارزش مهم است. به نظر می‌رسد بازار ارز های دیجیتال از روز گذشته وارد روند بازیابی شد.

محدوده قیمت 37 هزار دلار تا 40 هزار دلار به عنوان محدوده نوسان قیمت بیت کوین، در مرحله انباشت مانده است. این محدوده قیمتی از مارس ۲۰۲۲ آغاز شده است. توصیه تحلیل گران بازار کریپتو به سرمایه‌ گذاران این است که، دارایی‌ های خود را حفظ کنند. در صورت امکان، در پایین ترین قیمت، اقدام به خرید رمز ارز ها کنند. در روز های گذشته شاهد افزایش خروج بیت کوین از بیشتر صرافی ها بودیم. همچنین با افزایش قیمت بیت کوین، شاهد تغییر روند و فروش در بازار بودیم. طبق تحلیل بیت کوین، رویداد های اخیر در بازار کریپتو، از الگوی مشابه و تکراری پیروی می‌کنند. همچنین بیت کوین با ورود دوباره به کانال 42 هزار دلاری، توانسته است تمام ضررها و کاهش قیمت خود را جبران کند. با افزایش روند سعودی بیت کوین، سایر رمز ارزهای دیجیتال نیز وارد روند بازیابی شدند. قیمت آلت کوین‌ها هم اکنون صعودی هستند.

اشتراک گذاری

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
عضویت
آگاه شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها

تازه ها

وقتی نام تتر به‌ میان می‌آید، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به یاد بزرگ‌
به‌گزارش crypto.news، لازاروس یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هکری بازار ارز دیجیتال است
به‌گزارش crypto.news، رقابت بین استیبل کوین USDC با تتر در سال 2024 بیش از هر زمان دیگری داغ
به‌گزارش crypto.news، صرافی یونی سواپ بخش قابل توجهی از حجم معاملات لایه دوم اتریوم را

منتخب

مطالب مشابه

وقتی نام تتر به‌ میان می‌آید، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به یاد بزرگ‌
به‌گزارش crypto.news، لازاروس یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هکری بازار ارز دیجیتال است
به‌گزارش crypto.news، رقابت بین استیبل کوین USDC با تتر در سال 2024 بیش از هر زمان دیگری داغ
به‌گزارش crypto.news، صرافی یونی سواپ بخش قابل توجهی از حجم معاملات لایه دوم اتریوم را