Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > دلیل افزایش قیمت 15 درصدی لونا کلاسیک چیست؟
دلیل افزایش قیمت 15 درصدی لونا کلاسیک چیست؟

دلیل افزایش قیمت 15 درصدی لونا کلاسیک چیست؟

به‌ گزارش coingape.com، در یک هفته گذشته شاهد افزایش قیمت 15 درصدی ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC) هستیم. همچنین حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال در 24 شهریور نسبت به روز قبلی حدود 42 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، لونا کلاسیک به مقاومت 0.00009 دلار نزدیک می‌شود.

دلیل افزایش قیمت این ارز دیجیتال، ارائه پیشنهاد جدید از سوی یکی از تایید کنندگان فعال در اکوسیستم ترا لونا کلاسیک برای کاهش قیمت USTC به 1 دلار است. Vegas Morph طرحی را برای Repeg استیبل کوین USTC مطرح کرد که موجب شد احساسات صعودی نسبت به لونا کلاسیک برانگیخته شود.

در حال حاضر، استیبل کوین یو اس تی سی قیمت بالاتر از 1 دلار آمریکا دارد. Vegas Morph پیشنهاد کرد که با استفاده از یک ماژول اوراکل، زمینه برای کاهش قیمت این استیبل کوین تا سطح 1 دلار فراهم شود. این تایید کننده پیشنهاد داد که از 100 توکن‌های لونا کلاسیک، تنها 20 درصد برای توزیع USTC مورد استفاده قرار بگیرد. 20 درصد به استخر اوراکل و 60 درصد دیگر به استخر نقدینگی دیگر انتقال یابد. به‌این ترتیب با کاهش عرضه لونا کلاسیک می‌توان به نزدیک شدن قیمت یو اس تی سی به یک دلار کمک کرد.

 

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار