همه
مقالات
مقصد های گردشگری
برگه‌ها
Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
کاهش 18 درصدی قیمت داگز در روز نخست معاملات

کاهش 18 درصدی قیمت داگز در روز نخست معاملات

به‌ گزارش coinmarketcap.com، ظهر روز 5 شهریور 1403 معاملات ارز دیجیتال داگز در برخی از صرافی‌ها آغاز شد. حجم بالای تقاضا برای انتقال توکن داگز از کیف پول‌های مبتنی بر بلاک چین تون به صرافی‌ها باعث شد که در ساعاتی از روز گذشته، برخی از صرافی‌ها مانند بایننس با اختلال روبه‌رو شوند.

مطابق انتظار در روز نخست عرضه ارز دیجیتال داگز، شاهد افت قیمت DOGS بودیم. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، این توکن با قیمت 0.001817 دلار وارد فهرست معاملات صرافی بایننس شد. در عرض 3 ساعت ابتدایی، فشار فروش داگز موجب افت قیمت این توکن تا محدوده 0.001171 دلار شد.

کاهش قیمت داگز در این نقطه متوقف شد. تا ساعات پایانی روز 5 شهریور 1403، قیمت ارز داگز تا حوالی 0.001429 دلار افزایش پیدا کرد؛ اما بار دیگر فشار فروش آن افزایش یافت و روند قیمت نزولی شد. در صبح روز 6 شهریور 1403، قیمت توکن داگز برابر با 0.001312 دلار است.

در روز نخست معاملات داگز، قیمت این توکن حدود 17.8 درصد کاهش یافت. همچنین حجم معاملات آن برابر با 2.1 میلیارد دلار بود. از این حیث، توکن داگز رتبه هفتم را از نظر حجم معاملات در روز 5 شهریور به خود اختصاص داد. همچنین این میم کوین با ارزش بازار 678 میلیون دلار در جایگاه 90 بین سایر رمز ارزها قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرخـلند دستیار هوشمند کالا و خدمات

ورود شما به منزله پذیرش شرایط و قوانین سایت نرخلند است.