Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
مجله گردشگری > گردشگری جهان > امارات > دبی > پارک های آبی دبی، ماجراجویی در میان امواج
پارک های آبی دبی، ماجراجویی در میان امواج

پارک های آبی دبی، ماجراجویی در میان امواج

دبی دارای جاذبه‌های متنوعی است، اما این پارک‌های آبی شهر هستند که شور و هیجان واقعی را برای گردشگران رقم می‌زنند. به عنوان یک شهر بزرگ برای گردشگری در امارات متحده عربی، پارک آبی های دبی به طرز شگفت انگیزی خانواده ها، جمع دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد. این پارک‌ها شامل سرسره های عظیم، استخرهای موج سواری، و حتی سواری‌های کوچکتربرای کودکان هستند.

از پارک آبی وایلد وادی با مضمون عربی گرفته تا لگولند، مطمئناً تمامی افراد اوقات خوشی را در این پارک‌های تفریحی آبی سپری خواهند کرد. اگر شما هم قصد سفر به این شهر رویایی را دارید، با ما در این مقاله همراه شوید تا با لیست پارک های ابی دبی و امکانات تفریحی هریک آشنا شوید.

 

بهترین پارک های آبی در دبی کدامند؟

تنوع پارک آبی های دبی که به خاطر شیوه زندگی مجلل و جاذبه های منحصر به فردش مشهور است، هیجان انگیزترین و بهترین تجربه ها را برای بازدیدکنندگانش به ارمغان می‌آورد. بهترین پارک های آبی دبی علاوه بر آن که ساعاتی شما را از گرما و شلوغی شهر دور می‌کنند، گردشی مهیج و بی نظیر را با سرسره‌های غول آسا، استخرهای مواج و آرام، رستوران‌ها و دیگر امکانات رفاهی خود رقم می‌زنند.

جالب است بدانید که تعدادی از شگفت‌انگیزترین پارک‌های آبی جهان در دبی هستند. البته بهترین پارک های آبی دبی با چیدمان مدرن و جاذبه های هیجان انگیز، خود را از سایرین متمایز می کنند. علاوه بر آن دبی به خاطر ارائه انواع ورزش های آبی نیز معروف است و پارک های آبی آن نمادی از سرگرمی و هیجان بی نظیر هستند. پارک آبی در دبی برای افرادی که به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز یا یک روز آرام در زیر نور خورشید هستند گزینه‌ای ایده آل است.

تعداد پارک های آبی در دبی کم نیست. اما تعدادی از آن‌ها به دلیل ورود گردشگران از سراسر دنیا شهرتی جهانی یافته‌اند. بنابراین 7 پارک آبی دبی را با راهنمای ما در این مقاله بشناسید تا لیست برنامه تعطیلات خود را با افزودن یکی از این پارک‌ها در آن متفاوت‌تر کنید.

 

1. پارک آبی وایلد وادی

 

1. پارک آبی وایلد وادی

وایلد وادی که در مقابل برج العرب دیدنی قرار دارد، از بهترین پارک های آبی دبی و تنها پارک آبی این شهر با یک تم عربی است. پس زمینه کل پارک بر اساس داستان‌های جوها، شخصیت محبوب فولکلور عرب است. Wild Wadi بسیار محبوب است و به همین دلیل در برنامه های تلویزیونی The Amazing Race و The Amazing Race Asia نمایش داده شده است. این پارک در جاده جمیرا، نزدیک به مرکز خرید امارات واقع شده است. در مجموع دارای 3 استخر، 30 وسیله سواری، و جاذبه هایی منحصربفرد برای لذت بردن تمام اعضای خانواده است.

برخی از محبوب ترین وسایل سواری در این پارک آبی در دبی، Breaker’s Bay است که بزرگترین استخر موج در خاورمیانه است. علاوه بر آن در پارک آبی Aquaventure می‌توانید از آکواریوم دبی دیدن کنید و با دلفین‌های هند و اقیانوس آرام و فوک‌های آفریقای جنوبی در روستای اطلس ملاقات کنید!

  • زمان: هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر
  • قیمت:
  • کارت روزانه برای افراد غیر مقیم:
    بزرگسالان 215 درهم
    کودکان 195 درهم
    ورود رایگان برای مهمانان هتل های جمیرا و کودکان زیر 3 سال.
  • کارت روزانه + استفاده از تمامی خوراکی‌های موجود در پارک برای افراد غیر مقیم:
    بزرگسالان 370 درهم
    کودکان 305 درهم
    ورود رایگان برای مهمانان هتل های جمیرا و کودکان زیر 3 سال.
  • مکان: Opp. برج العرب، خیابان جمیرا، ام سقیم 3، دبی.
  • وب سایت: https://wildwadi.com/

 

آتلانتیس آکواونچر

2. آتلانتیس آکواونچر

پارک آتلانتیس آکواونچر به دلیل امکانات تفریحی جذابش به پارک ابی معروف دبی در جهان و یک نقطه عطف در گردشگری دبی تبدیل شده است. یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی، Aquaventure در مجموعه هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی شگفت‌انگیز مجموعه‌ای از استخرها، امکانات تفریحی و رفاهی منحصر بفرد و چند سواری هیجان‌انگیز را در خود جای داده است.

آتلانتیس آکواونچر مملو از سواری‌های رکوردشکن و راهرویی پر از کوسه است که شما را در میان کوسه‌های در اسارت گرفته شده قرار می‌دهد، آتلانتیس آکواونچر مکانی عالی برای گذراندن یک روز زیبا در کنار خانواده است. جالب است بدانید که این پارک آبی در دبی با بیش از 105 سرسره و جاذبه شگفت انگیز، بزرگترین پارک آبی جهان نیز محسوب می شود. سواری های محبوب در آتلانتیس شامل Leap of Faith می شود که در عرض چند ثانیه شما را در یک سواری 9 طبقه در میان آب‌ها رها می‌کند. بازدید از کوسه‌ها نیز از محبوب ترین تفریحات در این پارک زیباست.

  • زمان: 09:15 صبح تا 06:00 بعد از ظهر
  • قیمت: کارت روزانه – 315 درهم به بالا
  • مکان: آتلانتیس پالم، خیابان کرسنت، دبی، امارات متحده عربی.
  • وب سایت: https://www.atlantis.com/dubai/atlantis-aquaventure

 

پارک آبی لگولند

 

3. پارک آبی لگولند

پارک آبی لگولند در دبی تمام فانتزی های دوران کودکی لگوها را برایتان زنده می کند! این یکی از معدود پارک های آبی در دبی و همچنین امارات است که به طور خاص برای کودکان 2 تا 12 ساله طراحی شده است. لگولند به دو پارک تقسیم شده است؛ پارک لگو و دیگری پارک آبی لگو. لگولند دبی تقریباً از چهل وسیله سواری، بیست سرسره آبی و بیش از پانزده هزار مدل لگو تشکیل شده است. جدا از جاذبه‌های اصلی آن‌ها مانند سافاری اسپلش و جوکر سوکر، پارک آبی لگولند فرصت منحصربه‌فردی را برای ساخت قایق نیز ارائه می‌دهد!

  • زمان: 10:00 صبح تا 06:00 بعد از ظهر
  • قیمت رزرو بلیط پارک لگولند:
  • آنلاین: 295 درهم
  • رزرو در همان روز: 330 درهم
  • پارک آبی لگولند + پارک لگولند دبی:
  • آنلاین: 355 درهم
  • همان روز: 395 درهم
  • مکان: دبی پارک ها و استراحتگاه ها، خیابان شیخ زاید، ابوظبی، امارات متحده عربی
  • وب سایت: www.legoland.com/dubai/

 

دنیای آبی یاس، ابوظبی

 

4. دنیای آبی یاس، ابوظبی

Yas Waterworld یا دنیای آبی یاس به عنوان یکی از 12 پارک آبی برتر در جهان رتبه بندی شده است. این پارک آبی با تم اماراتی در العین با بیش از 40 سواری، سرسره و ماجراجویی، با بزرگترین پارک های آبی جهان مقایسه شده است. گردش و تفریح در یکی از بزرگترین پارک های آبی و یکی از پارک های آبی با جوایز فراوان در جهان را تجربه کنید!

  • زمان: 10:00 صبح تا 07:00 بعد از ظهر
  • قیمت:
    بلیت یک روزه – 295 درهم
    بلیط دو پارک: 245 درهم
    3 بلیط پارک: 490 درهم
    4 بلیط پارک: 685 درهم
  • مکان: جزیره یاس، ابوظبی، امارات متحده عربی
  • وب سایت: www.yaswaterworld.com

این پارک همچنین تخفیف ها و پکیج‌های تفریحی را ارائه می دهند که می توانید آنها را در وب سایت آن بررسی کنید.

 

پارک آبی اسپلش

 

5. پارک آبی اسپلش

پارک آبی اسپلش را نیز می‌توان یکی دیگر از بهترین پارک های آبی در دبی به شمار آورد. اگرچه بزرگسالان در اینجا سرگرمی زیادی دارند، اما Splash n Party مخصوص کودکان بین دو تا ده سال ساخته شده است. این مکان فوق‌العاده‌ای برای مهمانی‌های کودکان است، با این حال به‌ طور باورنکردنی برای گروه‌های سنی بزرگسال نیز مناسب است.

پارک آبی اسپلش دبی یک مکان رنگارنگ و امن برای کودکان است که می توانند در اطراف بدوند و از تفریحات آبی پارک نهایت استفاده را ببرند. علاوه بر آن برای حفظ امنیت کودکان مراقبت های ویژه ای انجام شده است، برای مثال ارتفاع آب تا سطح کمر محدود شده است و سواری ها برای ارتفاع های کوتاه تر از پارک های متوسط ​​طراحی شده اند.

  • زمان بندی:
    روزهای هفته – 09:00 صبح تا 08:00 بعد از ظهر
    آخر هفته ها – 09:00 صبح تا 09:00 بعد از ظهر
  • قیمت:
    دسترسی عمومی (روز هفته)
    کودکان: 99 درهم
    کودکان (وعده غذایی کودکان + زیپ لاین): 120 درهم
    کودکان (وعده غذایی کودکان + زیپ لاین + تفنگ آبی + پاپ کورن یا آب نبات پنبه ای): 139 درهم
    بزرگسالان: 50 درهم
    دسترسی عمومی (آخر هفته)
    کودکان: 120 درهم
    کودکان (وعده غذایی کودکان + زیپ لاین): 139 درهم
    کودکان (وعده غذایی کودکان + زیپ لاین + تفنگ آبی + پاپ کورن یا آب نبات پنبه ای): 159 درهم
    بزرگسالان: 50 درهم
  • مکان: الصفا 2، خیابان 8A، ویلا شماره 1، جمیرا، دبی، امارات متحده عربی
  • وب سایت: www.splashnparty.ae

 

 پارک آبی لژر

 

6. پارک آبی لژر

Aqua Parks Leisure اولین پارک آبی استخری در ساحل کایت دبی است. این پارک آبی دارای یک استخر عظیم و انواع سرسره ها و تجهیزاتی است که می توانید از آنها برای یک سرگرمی هیجان انگیز استفاده کنید. همچنین یک مقصد بسیار محبوب برای میزبانی جشن تولد کودکان است و می توان آن را برای سایر رویدادهای خصوصی نیز رزرو کرد. این پارک آبی عجیب و غریب در دبی یک روز مفرح و به یادماندنی را در کنار خانواده شما تضمین می کند.

  • زمان: 08:30 صبح تا 06:30 بعد از ظهر
  • قیمت: ساعتی – 60 درهم برای هر نفر
  • مکان: 61 2 C Street – 3, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates
  • وب سایت: www.instagram.com/aquaparksleisure/

 

پارک آبی آکوا فان

 

7. پارک آبی آکوا فان

پارک آبی Aqua Fun در دبی بزرگترین پارک آبی بادی جهان است. این پارک مجلل در ساحل محبوب JBR یا Jumeirah Beach Residence واقع شده است. موقعیت عالی این پارک دسترسی به آن را تسهیل کرده است. چه یک معتاد آدرنالین باشید که به دنبال یک روز هیجان انگیز هستید یا صرفاً به دنبال خنک شدن در گرمای دبی هستید، پارک آبی Aquafun یکی از بهترین پارک های آبی دبی است.

  • زمان: 09:00 صبح تا 06:30 بعد از ظهر (غروب آفتاب)
  • قیمت: کارت یک روز – 155 درهم برای هر نفر
  • مکان: ساحل، روبروی جمیرا بیچ رزیدنس، دبی، امارات متحده عربی
  • وب سایت: www.aquafun.ae

 

قیمت پارک آبی دبی

در متن بالا در توضیحات هر پارک تلاش کردیم تا به روزترین قیمت رزرو آنلاین و حضوری هر پارک را قرار دهیم. برای اطلاع از قیمت بلیط پارک های آبی دبی هم چنین می‌توانید به وب سایت هریک از پارک‌ها که در ذیل معرفی هرکدام قرار داده شده است مراجعه نمایید.

نتیجه گیری:

قطعا سفر به شهر زیبا و لوکس دبی تجربه‌ای شیرین و مهیج خواهد بود که البته در کنار مکان‌های تفریحی متنوع آن، بازدید از پارک آبی های دبی رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. تجربه یک گردش مهیج و به یادماندنی در کنار خانواده یا دوستان را در سفر خود به این شهر مجلل می‌توانید در یکی از پارک های ابی دبی رقم بزنید.

شهرت جهانی پارک ابی های دبی و هجوم سالیانه گردشگران، علی الخصوص گردشگران ایرانی، باعث شد تا لازم بدانیم متنی هرچند مختصر را من باب آشنایی کاربران با بهترین پارک های ابی دنیا در شهر دبی گردآوری کنیم. امیدواریم این متن راهنمای مناسبی برای کاربران جهت انتخاب بهترین پارک ابی دبی برای یک گردش فراموش نشدنی باشد.

 

سوالات متداول:

1- بهترین پارک های آبی در دبی کدامند؟

آکوافان، آکواونچر، لگولند، آیسلند و پارک آبی اسپلش از بهترین پارک های آبی در دبی محسوب می‌شوند.

2- قیمت پارک های آبی دبی چقدر است؟

می‌توانید قیمت پارک های آبی دبی را جهت رزرو در وب سایت هریک از پارک‌ها مشاهده نمایید.

3- معروف ترین پارک آبی دبی کدام است؟

پارک آبی Aquaventure World: بزرگترین پارک آبی دبی (با 105+ سرسره) برای کودکان و بزرگسالان است.

4- پارک آبی وایلد وادی یا لگولند؟ کدام بهتر است؟

هر دو پارک آبی Wild Wadi و Legoland دارای جاذبه‌های خانوادگی مناسب هستند و می‌توانید بنا به نیاز خود هریک را انتخاب کنید. Wild Wadi برای افرادی که دارای فرزند و جویای هیجان هستند و از سواری‌های آدرنالین بالا لذت می‌برند، مناسب‌تر است.

5- چند ساعت می‌توانیم در Aquaventure بمانیم؟

2 تا 3 ساعت برای عبور از همه مسیرهای آبی نیاز دارید، اما در روز بدون صف های بزرگ، ممکن است این زمان کمتر باشد. اما در کل محدودیت زمانی در این پارک نخواهید داشت.

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار