Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > ثبت رکورد تراکنش روزانه در شبکه های لایه 2 اتریوم
ثبت رکورد تراکنش روزانه در شبکه های لایه 2 اتریوم

ثبت رکورد تراکنش روزانه در شبکه های لایه 2 اتریوم

به‌ گزارش cointelegraph.com، در روز 12 آگوست 2024 رکورد پردازش 12.42 میلیون تراکنش در شبکه‌های لایه دوم اتریوم ثبت شد. این عدد بالاترین تعداد تراکنش پردازش شده در اکوسیستم لایه دوم اتریوم در یک شبانه‌روز است. ثبت این رکوردهای جدید نشان می‌دهد که مقیاس‌پذیری اتریوم در حال بهبود است و فعالیت کاربران هم به‌ تبع آن افزایش خواهد یافت. از ابتدای سال 2024 تاکنون، حجم تراکنش‌های روزانه اکوسیستم لایه دوم اتریوم حدود 140 درصد رشد کرده است.

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که افزایش تراکنش‌های شبکه لایه دوم بیس (Base) بیشترین نقش را در جهش تراکنش‌های این اکوسیستم داشته است. به‌طوری که در هفته‌های اخیر، تقاضای تراکنش روزانه در این شبکه حدود 4 میلیون رشد کرده است. همچنین طی 6 ماه گذشته حجم تراکنش‌های این شبکه رشد 700 درصدی را نشان می‌دهد.

بخش عمده افزایش تقاضا برای تراکنش‌ها در روز 12 آگوست مربوط به میم کوین‌ها بود. در کنار میم کوین‌ها، افزایش تقاضا برای مبادلات استیبل کوین‌ها را هم باید دلیل دیگری برای رشد تراکنش‌ها دانست. در سال جاری، تعداد تراکنش‌های بلاک چین لایه 1 اتریوم در شبانه‌روز در سطح 1 تا 1.1 میلیون باقی مانده است.

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار