Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > رشد بازار استیبل کوین ها پس از اجرای قانون میکا
رشد بازار استیبل کوین ها پس از اجرای قانون میکا

رشد بازار استیبل کوین ها پس از اجرای قانون میکا

به‌ گزارش cointelegraph.com، بازار استیبل کوین‌های مبتنی بر یورو پس از اجرایی شدن قانون میکا در سطح کشورهای اتحادیه اروپا رو به رشد است. قانون میکا در قالب یک چارچوب زمان‌بندی مشخص در حال اجراست. بخشی از این قوانین در ابتدای جولای 2024 اجرایی شد که مرتبط با ضوابط عرضه و معامله استیبل کوین‌ها بود.

به‌تازگی دو شرکت فرانسوی Next Generation و ایرلندی Decta برای رونمایی از یک استیبل کوین جدید بر پایه یورو همکاری خود را آغاز کرده‌اند. قرار است این استیبل کوین با نماد معاملاتی EURT تا پایان سال جاری در بستر بلاک چین استلار روانه بازار شود.

نمونه‌های دیگری از پروژه‌های استیبل کوین مبتنی بر یورو در دست اجرا هستند. تصویب قانون میکا موجب شده تا بازار ضعیف استیبل کوین‌های بر پایه یورو جان تازه‌ای پیدا کنند. آن هم در شرایطی که معاملات تتر به عنوان بزرگ‌ترین استیبل کوین دنیا در صرافی‌های اروپایی به‌شدت محدود شده است.

عرضه استیبل کوین‌های مبتنی بر یورو در حال حاضر حدود 300 میلیون دلار است. این در حالی است که کشورهای اروپایی، بازار 30 میلیارد دلاری برای استیبل کوین‌ها دارند. پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 2025، این گپ قابل توجه بین عرضه و تقاضای استیبل کوین‌ها در سطح کشورهای اروپایی به حداقل برسد.

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار