Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > چه کسی جایگزین گری گنسلر خواهد شد؟
چه کسی جایگزین گری گنسلر خواهد شد؟

چه کسی جایگزین گری گنسلر خواهد شد؟

به‌ گزارش news.bitcoin.com، تایلر وینکلووس یکی از بنیان‌گذاران صرافی جمینی از فعالان بازار کریپتوکارنسی خواسته قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نامزد‌ها درباره گزینه مد نظرشان برای ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا سوال کنند.

او معتقد است که فعالان بازار کریپتو در آمریکا فارغ از هر گرایش سیاسی باید این سوال را به‌صورت شفاف از نامزد مورد علاقه خود بپرسند. او با اشاره به کارشکنی‌های گری گنسلر، رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مسیر توسعه صنعت کریپتو در آمریکا اعلام کرد که نباید اتفاقات 4 سال گذشته بار دیگر در آینده تکرار شود.

تایلر وینکلووس به‌ تازگی در یک پست در صفحه ایکس خود از عملکرد دولت بایدن در قبال صنعت ارزهای دیجیتال انتقاد کرد. همچنین او رد کردن دعوت کنفرانس بیت کوین 2024 از سوی کامالا هریس برای سخنرانی را یک فرصت‌سوزی آشکار توصیف کرد. ترامپ در کنفرانس بیت کوین 2024 به‌ صراحت اعلام کرد که گری گنسلر را در روز اول دولت خود برکنار خواهد کرد و فرد جدیدی را جایگزین او می‌نماید. این موضع‌گیری با تشویق شدید حاضران کنفرانس روبه‌رو شد. باید منتظر ماند و دید که آیا کامالا هریس هم در این زمینه موضع‌گیری شفافی خواهد داشت؟

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار