Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > احتمال ثبت رکورد جدید حجم معاملات کریپتو در 2024
احتمال ثبت رکورد جدید حجم معاملات کریپتو در 2024

احتمال ثبت رکورد جدید حجم معاملات کریپتو در 2024

به‌ گزارش cointelegraph.com، پیش‌بینی می‌شود که حجم معاملات ارز دیجیتال در سال 2024 از مرز 108 تریلیون دلار فراتر رود. پیش‌بینی کارشناسان CoinWire حاکی از آن است که حجم معاملات سال جاری بازار کریپتو حدود 90 درصد بیشتر از 2022 خواهد بود.

در این پیش‌بینی، آمریکا با حدود 2 تریلیون دلار معامله جایگاه نخست را به‌ خود اختصاص خواهد داد. همچنین کشورهای اروپایی روی‌هم‌رفته حدود 37 درصد (40.5 تریلیون دلار) از معاملات بازار کریپتو را در اختیار خواهند گرفت. کارشناسان CoinWire معتقدند که وضع و اجرایی شدن قانون میکا به جذب سرمایه‌های بیشتر کشورهای اروپایی برای بازار کریپتو منجر می‌شود. جالب است بدانید که در سال 2022 حجم معاملات ارزهای دیجیتال در اروپا حدود 15 تریلیون دلار بود.

قاره آسیا نیز با حدود 36 درصد از حجم معاملات در جایگاه بعد از اروپا قرار می‌گیرد. در گزارش CoinWire تاکید شده که بایننس بر معاملات کریپتو در بیش از 100 کشور جهان تسلط دارد و به‌ تنهایی 2.77 تریلیون دلار معامله ارز دیجیتال را پردازش می‌کند. این صرافی بیش از 200 میلیون معامله‌گر از سراسر دنیا دارد و پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده هم سلطه خود را حفظ کند.

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار