Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > قانون مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال آمریکا از 2025
قانون مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال آمریکا از 2025

قانون مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال آمریکا از 2025

به‌ گزارش coindesk.com، قانون مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال در کنگره آمریکا تصویب و به‌ خزانه‌داری این کشور ابلاغ شد. این قانون در سال 2025 اجرایی خواهد شد. بر اساس قانون مالیاتی جدید، تمام شرکت‌ها و پلتفرم‌های حضانتی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز موظف هستند، گزارش اطلاعات تراکنش‌ها و معاملات کاربران خود را در اختیار اداره مالیاتی این کشور قرار دهند.

در قانون فعلی، هیچ‌گونه پیش‌بینی در خصوص پلتفرم‌های غیرحضانتی مانند صرافی‌های غیرمتمرکز و همچنین برنامه‌های دیفای صورت نگرفته است. البته قرار است در آینده، تصمیم‌گیری لازم در این زمینه اتخاذ گردد. بر اساس قانون فعلی، دریافت مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال از سال 2025 در کشور آمریکا آغاز خواهد شد.

بر این اساس، هر کاربر با بیش از 10 هزار دلار درآمد از معاملات ارزهای دیجیتال یا خرید و فروش توکن‌های NFT به‌ارزش حداقل 600 دلار مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.

رسانه‌ای شدن این خبر موج منفی علیه بایدن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور به‌راه انداخته است. موضوعی که احتمالا در روزهای پیش رو دستاویز کمپین تبلیغاتی ترامپ برای جلب نظر طرفداران بازار کریپتو در این کشور قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
فیسبوک
واتس اپ
لینکداین
ایکس
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش های پر تکرار