Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > همستر خود را برای ثبت رکورد گینس آماده می کند
همستر خود را برای ثبت رکورد گینس آماده می کند

همستر خود را برای ثبت رکورد گینس آماده می کند

به‌ گزارش cointelegraph.com، همستر کامبت تبدیل به‌ سومین اپلیکیشن تاریخ شده که در سریع‌ترین زمان به 150 میلیون کاربر رسیده است. پوکمون گو (Pokémon GO) یک بازی موبایل واقعیت افزوده بود که در سال 2016 رونمایی شد و ظرف 33 روز به 150 میلیون کاربر رسید. در تابستان 2023 هم شبکه اجتماعی Threads در اتفاقی عجیب تنها طی 6 روز به این آمار شگفت‌انگیز رسید.

همستر کامبت ظرف حدود 3 ماه به بیش از 150 میلیون کاربر رسید. گیم پلی بازی بسیار ساده است و گیمرها با انگیزه مشارکت در ایردراپ همستر کامبت در ماه جولای 2024 و دریافت پاداش بیشتر در حال جمع آوری سکه‌های این بازی هستند.

جالب است بدانید که صفحه همستر کامبت در یوتیوب ظرف 6 روز و 13 ساعت و 15 دقیقه به بیش از 10 میلیون اشتراک رسید. این سریع‌ترین رشد اعضای یکی از صفحات یوتیوب است و تیم توسعه دهنده همستر برای ثبت رکورد جهانی گینس در این زمینه درخواست داده است.

تعداد اعضای صفحه یوتیوب همستر کامبت به بیش از 22 میلیون مشترک رسیده است. به‌ ازای هر 1000 بازدید، 11 دلار از سوی یوتیوب به این صفحه پرداخت می‌شود. جالب است بدانید که تا 26 ژوئن 2024 آمار بازدید ویدیوهای همستر به بیش از 473.7 میلیون رسیده و از طریق حدود 5.2 میلیون دلار پاداش به این کانال پرداخت شده است. ضمن اینکه درآمد کانال همستر از محل تبلیغات هم در دو هفته گذشته به‌طور میانگین 230 هزار دلار در روز بوده است.

پرسش های پر تکرار
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *