Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > سولانا جدی ترین رقیب اتریوم
سولانا جدی ترین رقیب اتریوم

سولانا جدی ترین رقیب اتریوم

به‌ گزارش cointribune.com، تحلیل‌گران شرکت معتبر سرمایه‌گذاری پانترا کپیتال (Pantera Capital)، سولانا را یک تهدید جدی برای اتریوم معرفی کردند. سولانا به‌ دلیل برخورداری از معماری یکپارچه و کارآمد در حال تبدیل شدن به یک بلاک‌چین پیشرو است که می‌تواند در آینده سهم قابل توجهی از سلطه اتریوم را تصاحب کند.

امنیت ایده‌آل، تجربه کاربری یکپارچه و نوآوری سریع سه ویژگی کلیدی است که از نظر Pantera Capital باعث شده سولانا لایق لقب قاتل اتریوم باشد. به‌ همین دلیل است که طی ماه‌های گذشته، توسعه دهندگان با شتاب بیشتری به‌ سمت سولانا گرایش پیدا کردند.

تکنولوژی‌های سولانا در خدمت کاهش هزینه‌ها قرار گرفته‌اند. به‌ عنوان مثال امکان جابه‌جایی توکن‌های NFT در بستر این شبکه با فناوری NFT DRiP با حداقل هزینه در مقایسه با اتریوم وجود دارد. علاوه بر آن قابلیت انطباق‌پذیری سولانا باعث شده تا سازگاری مناسبی با اتریوم داشته باشد.

آمار و ارقام هم گویای جهش بلاک چین سولانا است. تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد فعال در شبکه سولانا در اکتبر 2020 حدود 14000 بود. این عدد در ماه ژوئن 2024 به 1.34 میلیون آدرس افزایش یافته است. در عین حال، مجموع کارمزد تراکنش‌های شبکه سولانا در ماه مارس 2024 به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 60 میلیون دلار رسید.

پرسش های پر تکرار
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *