Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > نشانه هایی که در بازار ارز دیجیتال باید جدی بگیریم
نشانه هایی که در بازار ارز دیجیتال باید جدی بگیریم

نشانه هایی که در بازار ارز دیجیتال باید جدی بگیریم

به‌ گزارش cryptopotato.com، بازار ارز دیجیتال در هفته‌های اخیر با تقاضای خرید قابل توجه از سوی نهنگ‌ها روبه‌رو نبوده است. ضمن اینکه ارزش بازار استیبل کوین‌ها هم در این مدت تقریبا ثابت بوده است. به‌همین دلیل هیچ‌گونه حرکت صعودی در بازار به‌چشم نمی‌خورد. تحلیل‌گران CryptoQuant همچنان معتقدند که بازار ارز دیجیتال در چرخه صعودی قرار دارد. البته آن‌ها نشانه‌های نگران‌کننده‌ای را هم از وضعیت فعلی بازار در گزارش اخیر خود ذکر کردند.

بر اساس این گزارش، تقاضای خرید بیت کوین از سوی نهنگ‌ها در پایان ماه می با نرخ 4.8 درصد افزایش می یافت. این عدد در روزهای پایانی ژوئن به حدود 2.4 درصد رسیده است. در جریان رالی صعودی بیت کوین طی سه ماه نخست سال 2024، نرخ افزایش تقاضای نهنگ‌ها بین 6 تا 10 درصد بود.

از سویی دیگر، افزایش عرضه استیبل کوین‌ها همواره به‌ عنوان سیگنال مثبت برای رشد ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود. در ماه‌های گذشته، نرخ رشد استیبل کوین‌ها هم کاهش یافته است. در سه ماه ابتدایی سال 2024، روی‌هم‌رفته 12.6 میلیارد دلار تتر ضرب و روانه بازار شد.

این در حالی است که طی ماه‌های آوریل تا ژوئن این عدد به 3.7 میلیارد توکن کاهش یافت که نشانه جدی از کاهش تقاضای استیبل کوین‌ها است.  تحلیل‌گران CryptoQuant پیش بینی می‌کنند که با تداوم شرایط فعلی، احتمال کاهش قیمت بیت کوین به محدوده 60 هزار دلار وجود دارد.

پرسش های پر تکرار
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *