Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
سر فصل ها
مقالات مرتبط
اخبار ارز دیجیتال > پیشی گرفتن شبکه تون از شبکه اتریوم
پیشی گرفتن شبکه تون از شبکه اتریوم

پیشی گرفتن شبکه تون از شبکه اتریوم

به‌ گزارش cointelegraph.com، طی 10 روز گذشته تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه بلاک چین تون نسبت به اتریوم بیشتر بوده است. البته دقت داشته باشید که آدرس‌های فعال در شبکه‌های لایه دوم اتریوم در ارائه این آمار در نظر گرفته نشده‌اند.

تحلیل چرایی وقوع چنین اتفاقی ساده نیست. برخی معتقدند که این اتفاق نشان دهنده چرخش چراغ خاموش بازار از اتریوم به سمت تون است. اما بسیاری دیگر این ادعا را رد می‌کنند. هرچه که هست، پایگاه قدرتمند 900 میلیون نفری شبکه تون در پیام‌رسان تلگرام نقش بسزایی در رشد و توسعه آن داشته است. ضمن اینکه در هفته‌های اخیر، بازی‌های مانند نات کوین، همستر کامبت و تپ سواپ هم توجه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را به شبکه تون جلب کرده‌اند.

تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه تون به 5688300 مورد رسیده است. جالب است بدانید که شبکه اصلی اتریوم از 13 سپتامبر 2023 تاکنون به این سطح نرسیده است. البته نباید حجم قابل توجه آدرس‌های فعال در شبکه‌های لایه دوم اتریوم را نادیده بگیریم. جالب است بدانید که در ماه ژوئن 2024 سه شبکه برتر لایه دوم اتریوم یعنی بیس، آربیتروم و آپتیمیسم روزانه 1.3 میلیون آدرس فعال داشته‌اند.

پرسش های پر تکرار
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *