همه
مقالات
مقصد های گردشگری
برگه‌ها
Filter by دسته‌ها
آموزش
اخبار ارز دیجیتال
مجله گردشگری
عناوین مقاله
افزایش سپرده گذاری در اتریوم؛ قیمت ها افزایش می یابند؟

افزایش سپرده گذاری در اتریوم؛ قیمت ها افزایش می یابند؟

از زمان اجرای به‌روزرسانی شاپلا در آوریل سال گذشته، علاقه کاربران به سپرده‌گذاری در مکانیزم اجماع اثبات سهام اتریوم ETH به شدت افزایش یافته است.

اکنون مقدار اتریومی که در شبکه سپرده‌گذاری شده 24.5 درصد از کل مجموع اتریوم‌های عرضه شده را تشکیل می‌دهد. این نسبت در زمان اجرای به‌روزرسانی شاپلا 15٪ بود.

با اینکه بازدهی سود سپرده‌گذاری اتریوم کاهش یافته است، اما تقاضا برای سپرده‌گذاری در اتریوم همچنان روبه افزایش است. بازگشت سرمایه سالانه برای تاییدکنندگان اتریوم (Developer-Node) در حال حاضر 3.64٪ است که در مقایسه با 5.2٪ در ژوئن ۲۰۲۳ کاهشی 1.75 درصدی داشته است.

این مسئله اهمیت بسیاری از نظر دارایی‌های اقتصادی دارد، زیرا محدودیت در موجودی و عرضه یک دارایی باعث افزایش تقاضا در طولانی مدت می‌شود. این امر به ویژه در مورد طلا و بیتکوین که عرضه کمی در برابر تقاضای بالا دارند قابل مشاهده است. در مقابل، عرضه اتریوم محدود نیست، اما افزایش مداوم سپرده‌گذاری به عنوان یک عامل مهم در کنترل دسترسی به اتریوم‌ها برای فروش، به عنوان عاملی برای کاهش عرضه در این ارزدیجیتال عمل کرده است.

با قفل شدن مقدار بیشتری از اتریوم، نوسانات قطعا کاهش خواهند یافت و این می‌تواند به طور مستقیم منجر به قیمت‌های پایدارتری در آینده شود. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهند که ما شاهد کمبود بی‌سابقه‌ای در عرضه اتریوم هستیم و این می‌تواند در نهایت منجر به افزایش قیمت زیادی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نرخـلند دستیار هوشمند کالا و خدمات

ورود شما به منزله پذیرش شرایط و قوانین سایت نرخلند است.